Ofte stilte spørsmål / FAQ

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det gjør du ved å følge våre retningslinjer her: https://derute.no/pages/retur

Kan jeg kjøpte en vare direkte på Hvalstad?
Det kan du, innenfor våre åpningstider.

Monterer dere bindinger?

Ja, det gjør vi. Montering finner du som et eget produkt i vår nettbutikk. Vi trenger også din sålelengde

Kan jeg returnere en vare i butikken direkte?

Ja, det kan du. Men meld likevel retur på våre nettsider først!

Kan jeg kansellere et kjø?

Det kan du dersom ikke varen allerede er gått til plukking – da får vi ikke stoppet den. Ta kontakt med oss på telefon eller epost.

Kan jeg bestille en time for kjøpshjelp hos dere?

Ja, det gjør du her: https://derute.no/products/timebooking-butikk-hvalstad

Er deres lagerstatus oppdatert?

Ja, vår lagerstatus i nettbutikken følger vårt ekte lager – og skal alltid være oppdatert.

Når sender dere varen min?

Vi sender alle varer omgående, med mindre det handler om skipakker med montering og andre sammensatte ordre.De fleste varer blir sendt ut samme eller påfølgende virkedag

Hvor lang tid tar levering?

Levering tar stort sett 1-4 virkedager i hele Norge.

Hvor legger jeg inn en rabattkode?

Rabattkoder legges inn i utsjekken, i ruten som heter «Rabattkode/gavekort».