Ofte stilte spørsmål / FAQ

FAQs

Alle som handler for minimum kr 1500 får fri frakt. 

For ordre under kr 1500 har vi en fast fraktpris på kr 69 (økonomiforsendelse).

Frakt til Svalbard: Kr 300,- 

RETUR AV VARER

Hos DER/UTE har du 60 dagers bytterett, og 14 dagers åpent kjøp.

Fristene gjelder fra datoen du mottok din pakke, til dagen du registrerer din retur.

Returnerer du pakken innen 14 dager etter mottaksdato vil du få pengene igjen for kjøpet, om du returnerer etter 14 dager og senest 60 dager etter mottaksdato, vil du få en tilgodelapp som kan brukes i vår nettbutikk og butikk.

Ønsker du å returnere noe kan det gjøres på følgende måter:1. Stikke innom oss på Hvalstad i Asker.2. Levere returen til vår butikk i Lille Grensen, Oslo.3. Sende pakken i retur med vår returetikett 

 

Returkostnad:

Det å returnere et produkt til oss koster 69,- og blir trukket fra totalsummen når din retur er ferdig prosessert. Det er kostnadsfritt å bytte størrelse hos oss.

Hvordan returnere: 

 Bruk returetikett fra oss.

Hvordan bytte størrelse:

Når du melder inn din retur, huk av for “bytte” og skriv hvilken størrelse du ønsker å bytte inn i. Ved mangelfull informasjon om byttevare vil du få pengene tilbake. Ved å registrere et bytte melder du kun inn et ønske, og vi sender ønsket vare kun om vi har den på lager ved behandlingstidspunktet for din retur.

Ønsket vare sendes ut når din retur er behandlet, og om vi mot formodning ikke kan oppfylle ditt ønske vil du få fullt beløp tilbake for varen(e). Det å bytte størrelse er kostnadsfritt hos DER/UTE.

Returvilkår:

Vi tar kun imot produkter som er i ny tilstand, det vil si at produktet ikke må vise antydning til å være brukt på noen som helst måte. Lukt, flekker, slitasje og andre mangler som gjør at produktet ikke lenger er å anse som nytt, vil ikke kunne returneres. Telt som er slått opp eller liggeunderlag som testes anses som brukt.

Alle originale merkelapper må være intakte og være festet slik du mottok produktet.

Produkter sendt i original eske må returneres med esken. Det skal ikke skrives eller teipes direkte på esken. Alle produkter (og esker) skal pakkes forsvarlig inn i egnet emballasje, slik at produkt og eske er beskyttet under transporten tilbake til oss.

Dersom vi har montert ski eller snowboard med bindinger på oppdrag fra deg, eller gjort andre endringer på en vare - anses disse ikke lenger som i original stand. Således kan ikke angrerett benyttes her.

Undertøy (boxerhorts, truser og undertøy med padding), gassbokser og turmat kan ikke returneres. Vi godkjenner kun returer som returneres i tråd med våre returvilkår.

Behandlingstid retur:

Vi behandler alle returer fortløpende, men en liten behandlingstid må påregnes. Transporten til vårt lager kan variere, og om du ønsker å vite om din forsendelse er kvittert utlevert hos oss, kan du søke opp dette hos Bring med sporingsnummeret fra etiketten.

Så kjedelig å høre at du
opplever problemer med et av produktene du har kjøpt hos oss! Hvis feilen
skyldes en fabrikasjonsfeil kan du reklamere på varen.

Send en henvendelse med
følgende informasjon til Kundeservice

 

Ordrenummer og kjøpsdato (se ordrebekreftelse)

Reklamasjonsårsak (inkluder bilde av feilen hvis
mulig)