Ofte stilte spørsmål / FAQ

FAQs

Alle som handler for minimum kr 1500 får fri frakt. 

For ordre under kr 1500 har vi en fast fraktpris på kr 69 (økonomiforsendelse).

Frakt til Svalbard: Kr 300,- 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det er selvsagt lov å ombestemme seg. Ønsker du å returnere en vare (uansett årsak). Pakk inn varene, legg ved returskjemaet og klistre på returetiketten du fikk med i pakken (pakker sendt til postkontor eller lignende blir ikke hentet). Pakken leveres deretter til nærmeste PostNord utleveringssted.

Når vi har mottatt varen er det opptil 7 dager behandlingstid. 

Varer som blir sendt i oppkrav til oss, vil ikke bli hentet. Merk også at uavhentede pakker ikke er å anse som en retur.

Er du ikke kundeklubbmedlem gjelder norsk forbrukerlov, denne gir 14 dagers angrerett. 

Som kundeklubbmedlem har du fri retur! Er du ikke kundeklubbmedlem belastes et returgebyr (for å dekke returfrakt) på kr 99,- 

*OBS: Retur fra Svalbard må bekostes selv. 

Undertøy (dette inkluderer undertøy med padding), turmat og gassbokser kan ikke byttes eller returneres. Merk at alle varer MÅ emballeres før retur. 

Dersom vi har montert ski med bindinger på oppdrag fra deg, ansees disse ikke lenger som i original stand. Bindingsmonteringen er individuelt tilpasset, og er en permanent endring av skienes tilstand utføres på kundens vegne. Således kan ikke angrerett benyttes her. 

Bytte av varer

Mottatt vare returneres. Ny vare bestilles i nettbutikken. Dersom du handlet varen på salg, legg igjen en kommentar om at dette er et bytte, og hvilket ordrenummer det gjelder - så sørger vi for at du får samme pris. 

Det er ingen fraktkost på bytter.

Så kjedelig å høre at du
opplever problemer med et av produktene du har kjøpt hos oss! Hvis feilen
skyldes en fabrikasjonsfeil kan du reklamere på varen.

Send en henvendelse med
følgende informasjon til Kundeservice

 

Ordrenummer og kjøpsdato (se ordrebekreftelse)

Reklamasjonsårsak (inkluder bilde av feilen hvis
mulig)